torsdag 4 mars 2010

Uppdatering

Har inte uppdaterat på hela veckan men det händer inte så mycket spännande just nu. Dagarna rullar på som vanligt. Sotarn är här och fixar lite med ventilerna och L är på jobbet.

Jag detoxar fortfarande. Hade satt två veckor från början men jag tänker köra på till helgen i alla fall. Sockerbehovet är faktiskt borta nu så det är rätt lätt att fortsätta. Men på lördag blir det nog i alla fall lite efterrätt!

Har fått en praktikplats också och på fredag ska jag på intervju som sömmerska. Så om allt går som det ska har jag jobb nästa vecka! Vore toppen. Så tråkigt att vara gå hemma hela dagarna. Försökt söka så mycket jobb jag bara kan men det finns tyvärr inte så mycket att söka.

Hade tänkt gå å simma i dag men det är så himla kallt och ruggigt ute och det är ju en bit dit (jag har inget busskort) så det får bli en annan dag.
Sitter och kollar på gamla Alice i Underlandet filmer på youtube i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar