torsdag 18 mars 2010

Love never dies

Vissa dagar har jag ingenting att göra och sen kommer det alldeles för mycket på en gång! Eller så är det jag som är van vid att ta det rätt lugnt.
Tar en paus i jobbandet nu i alla fall. Har myst med D (L är på kvällskurs) . Vi åt wokade grönsaker och duschade och läste Alfons Åberg (med massa spöken). Nu sover hon och jag har städat och vikt tvätt.
Nu dricker jag en kopp chokladte och lyssnar jag på soundtracket till Love Never Dies - uppföljaren till the Phantom of the Opera, som enligt mig är det bästa som någonsin gjorts! Hittills tycker jag verkligen inte att uppföljaren håller samma standard - men det är nog också omöjligt. Det kan aldrig bli lika bra. Det kan inget bli.

Vad tycker ni?
Jag vill ändå verkligen, verkligen se den. Önskar att jag kunde boka en weekend till London nu på en gång. Men det får nog dröja ett tag, tyvärr.

Nä, nu är pausen slut. Tillbaka till toilerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar