söndag 14 mars 2010

Abstinens?

Jag älskar att läsa. Men eftersom jag läser så otroligt snabbt (jag har ärvt det från far min) så vill jag helst läsa serier - ju längre desto bättre. Min favorit serie är dock faktiskt inte The Southern Vampire Mysteries som man kanske skulle kunna tro (den kommer tvåa), utan Mina drömmars stad och "Barnserien" av Per Anders Fogelström. Nu försöker jag hitta något annat lika bra, men det är så svårt. Just nu läser jag Shutter Island istället. Har ju ingen barnvakt, och jag hade velat se filmen, men boken är säkert bättre ändå!

Men, jag har tSVM abstinens delux! Å jag får vänta enda till Maj och det är alldeles för länge! Jag fördriver tiden med att rita av karaktärerna.

Sophie-Anne, drottning av Luisiana, blev det nu senast. Det blev väl inte så där jättelikt Evan Rachel Wood, men det gör inte så mycket, är nöjd ändå, det blev likt Sophie-Anne tror jag. Försöker öva på att skugga, inte så bra på det, men börjar bli bättre.

Nu ska jag titta på senaste Project Runway.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar