lördag 10 april 2010

Städa städa...

Gårdagskvällen var hur trevlig som helst. Åt god mat (skaldjurspasta, vitlöksbröd och till efterrätt tiramisu) och drack gott vin och snacket gick i ett som det bara kan när åtta småbarnsmorsor börjar bli lite runda om fötterna och sen blev det sent. Kom hem och L och hans kompis satt uppe och såg på Anti Christ. Jag han se nästan halva men tyckte inte den var så bra. Den var inte läskig, bara konstig och äcklig och ganska pretto - men jag somnade inte i alla fall!

I dag har vi städat och städat och städat. Finns fortfarande mycket kvar att göra (fönsterna behöver verkligen putsas!) men det är i alla fall mycket trevligare att bo här nu!

L jobbar och D sover så jag ska väl sätta i gång och jobba i kapp lite som jag kommit efter när jag var sjuk. Inte det roligaste sättet att spendera sin lördagskväll - tur att det är ett roligt jobb jag har i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar