torsdag 1 april 2010

Novelltävling så här i påsktider

Jag lämnade in en novell till Sollentuna Biblioteks Novelltävling tidigare den här månaden och jag är i final! Metamorfos heter min novell, rösta så jag vinner på bibliotekets hemsida. Annars kan ni rösta på L's novell Intergalaktiskt meddelande 1.91/61.

Nu har jag precis kommit hem från Göta Lejon. Har fått ett extrajobb där över sommaren.

Påsk då? Jag har inga påskkänslor alls, men å andra sidan har aldrig påsken varit min favorithögtid. Påskgodis är i allmänhet äckligt och maten är bara en dålig kopia av julbordet. Men iskallt väder och spöregn gör det ju inte roligare direkt. Nä, får väl plocka ett ris om det slutar regna (annars får vi köpa ett) och pynta med lite fjädrar. För D's skull om inte annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar