måndag 12 april 2010

Saourier, sa D

I går var jag och D på naturhistoriska riksmuseet med min gamla barndomsbästis och hennes döttrar ( en är 3 år och den andra bebis-liten). De stora tjejerna hade jättekul och tittade på "saourier" som var jättestora (och några var jättesmå) och jag fick sniffa liten bebis. Man glömmer hur små de är! Och fascineras över att de inte väger något! Jag tycker det känns som om D alltid har varit lika tung som hon är nu men det är väl jag som har blivit starkare.

2 kommentarer:

  1. Hej! Hörde att ni hade väldigt kul...i alla fall D och I. :-D Hoppas det är bra med dig och familjen! Vi syns på dopet...va så länge sedan sist! puss Maria

    SvaraRadera
  2. Jag ska nog må bättre och det är den fasta födan som är värsta boven...så vin går nog bra:) Och oroa dig inte,jag tänker äta ändå,och smärtlidra det med vin? höhö..Vad ska vi hitta på å käka då?Ni som är så kreativa i köket kanske har något förslag?kramis

    SvaraRadera