torsdag 18 februari 2010

I går.

Jag han inte blogga i går.
Men sockerdetoxen verkar faktiskt genomförbar. Är nu inne på tredje dagen och även om jag konstant tänker på sötsaker så känner jag mer och mer att jag kan motstå dem. (Känner mig verkligen som en gammal rökare som försöker sluta). Vi får väl se hur det går till helgen. Ska ha några kompisar till L över på söndag och tänkte baka brownies. Men de är ganska nyttiga (massa frukt i) så jag känner att jag kan unna mig en bit utan att falla tillbaka i gamla vanor.

I går började jag på en kurs i herrkonstruktion. Vi fick den som kompensation för att datorerna strulade så under höstterminen och det var jätteroligt att träffa alla kompisar för utbildningen! Och ganska skönt att inse att jag inte var den enda som inte fått något jobb inom branschen än.

Jag hade också missat att säsong 7 av Project Runway hade börjat sändas så nu ser jag ikapp det. Har sett tre avsnitt än så länge och den här säsongen känns verkligen riktigt bra (särskilt om man jämför med förra som var riktigt tråkig).
Nu när jag har en ny serie att följa känns allt lite bättre (efter True Blood depressionen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar